Tietoa meistä

Nousiaisten Marttayhdistys kuuluu Lounais-Suomen Marttapiiriin ja jäsenemme voivat osallistua Lounais-Suomen Marttojen jäsentapahtumiin. Piirin kursseista ja tapahtumista löydät tietoa täältä.

Marttaliitto järjestää jäsenille opintomahdollisuuksia erilaisista aiheista. Kannattaa tutustua opintotarjontaan ja vaikka aloittaa opinnot yhdessä marttakaverin kanssa. Marttaliitto on myös sopinut erilaisista jäseneduista, joista löydät lisää tietoa täältä.

Oletko jo tutustunut Martat-sovellukseen? Ruokaohjeet, kodinhoito, käsityöt, puutarha ja huonekasvit sekä sesongin mukaiset vinkit löydät kootusti Martat-sovelluksesta. Sovelluksessa voit tallentaa suosikkiruokaohjeesi, suunnitella viikon ruokalistan ja tilata muistutuksia kotitöistä.